Kızlar meraba adetimin 20. Günü ve dün geceden beri aşırı bi kasık ağrısı ve afedersiniz alttan şiddetli baskı hissediyorum nefesimi kesiyo böyle nerdeyse en son altı ay önce böyle olmuştu doktora gittim ama bişe çıkmadı bu ay klomen kullandım onun etkisi olabilir mi acaba