Zlmdemir benim doktorumda oyle ciddiye almamışti ama kimyasal gebeliginde hicbir zarari yok ben o zaman doktordan randevu alamiyordm acile kan vermeye gidiyordum 4 gunde bir sonra degerin dustugunu gorduk kimyasal gebelkk oldugunu ogrendik bu durumda yapilmasi gereken bisey yok zamanla o kan vicudunuzdan atilacak degeriniz yine normal bir insanin degerine inck ama insalh kimyasal dgldr degerlerinize gore saglikli bir gebelik dgl hayirlisi nyse o olsun sizin icin insslh ❤