hndn26 Daha 18 haftalık hamileyim dün doktora gittiğimde biraz açılma olduğunu korkulcak derecede olmadığını söyledi. yine de risklere karşı iğne yaptırdı. Böyle bir durum başına gelen var mı ?
iremgun hndn26 serklaj önermedi mi? Evet kesinlikle yatın kalkmayın ve ilişki önerilmez yani bu durumda ama doktor neden bunları söylememiş bilmiyorum belki de riskli görmedi bir şey diyemiyorum ama bir başka doktora görünme şansınız varsa görünün derim.
hndn26 Enfeksiyon kaynaklı olabilir akıntın var mı dedi hayır yok dedim o zaman erken doğum riski var dedi. Korkma şuan böyle bişey olmaz iğne vurdu dün bu açılan yeri kapatıcak dedi ama korktum. Ilişki için bişey söylemedi risk var yat demedi
hndn26 Dyguak kasık ağrım çoktu. Ultrason da farketti çok ciddi bişey değil endişelenmeni gerektiricek bir sorun yok şuan dedi
hndn26 iremgun doktorumdan çok memnunum aslında bursa da randevu alabilmek için çok uğraşılan bir doktor. Korkmana gerek yok sadece senin de ağrıları daha az hissetmen için yapıcaz o iğneyi dedi
Zehracik hndn26 Açılma kontrolünü nasıl yaptı ve neden yaptı o haftalarda vajinal muayene olmuyor bildiğim kadarıyla
hndn26 Zehracik vajinal muayene yapmadı zaten. Ultrasonda gördü enfeksiyon gibi ama akıntım ya da başka bir sorunum yok. Bebek aşağıya baskı yapıyormuş çok az açık o yüzden iğne yapıcam sen daha az hisset baskıyı diye dedi
iremgun hndn26 hımm acaba hangi doktor çok merak ettim ben de bursadayım. Memnunsanız o zaman doktorunuzu dinleyin. Ama açıklığı ultrasonda nasıl anladı acaba ben vajinal muayenede anlaşıldığını biliyordum sadece. Bol bol dinlenin bol sıvı tüketin 🙏
hndn26 iremgun emre uysal doktorum. Kimseye doktor tavsiye etmem genelde ama bu doktoru herkese tavsiye ediyorum :)
Sevdiss_17 iremgun kuzum vajinal muayne ile anlasiliyo ama buyuk bi ihtimal doktor rahim boyu deidgimiz seye bakti olcumunden anladi cunku benim doktorumda baski var dedim bakti rahim boyuna ultrasindan
iremgun Cucu2015 ben yanlış biliyormuşum demek ki bilgilendim teşekkür ederim :) ben sadece vajinal muayenede anlaşıldığını sanıyordum
Cucu2015 iremgun yok ben de emin olarak söylemiyorum. Ama doktorum servikal uzunluğa bakıp yorum yapıyor. En son muayenede Aşağıya baskı yapıyor ama açılma yok dedi kapalı rahim ağzı dedi 🤷🏻♀️ Ama doğumda alttan bakıyorlar hep 🤔🤔