Merhaba arkadaşlar 22 haftalık olduk tam bugün sabahtan beri alttan bi iğne batması elektrik çarpması gibi durup durup bişeyler oluyo sanki öyle oldukça da aşırı sık idrara çıkıyorum. Plesenta marjinal demişti en son kontrolümüzde onla alakalı mı bir sorun mu var doktora mı gitsem bilemedim kafama takıldı yaşayan varmı doktoruna soran bu durumu?