Kızlar normal doğum yaptım 22 temmuz da catım cok darmıs doktorumda normal doğum için zorlayınca ıkınmaktan basur oldu 3 tane yumurta kadar var ve hala ayaga kalkamadım Yürüyemiyorum daha da gerıliyor dıkısım çok ve genıtal bolge ödem toplamıs orası da ayrı şiş antibiyotik verdı ama bır faydasını göremedim ne yapmam lazım böyle bır sorun yasayan var mı