Gunesozby valla o kadar çok söyledim ki 17 haftalıktı devlete gittim kesin erkek dedi goruyorum dedi ben ısrarla daha önce kıza benzerliklerini söyledim ve 20 haftalık özele gittim bu seferde göremiyorum kız olma ihtimali yüksek dedi yani çok saçma cidden sinirlerim bozuldu artık 22 haftaya geldik sali günü detaylıda inşallah netlesir dia ediyorum ve hamileligimi bile bilmeden hissettim daha adet olmama varken ve basından beri hep erkek hissettim belirtilerim o yöndeydi tabiki kızım olsada daha çok sevinirim garip ama daha farklı kız bebek duygusu bambaşka bence tek duam sağlıklı olsun 😍