ecembugra53 Gunell 😊🤲🏻 Yeni anne hosgelfşn aramıza ben tereyağ kokusundan et kokusundan ozamanlar tiksinmiştim canım gazını kapatarak yemek yapardım hep 😊
Ada38 Gunell En başta kokular 🥴 sevdiğim parfüm den bile.. sonra yemekler özellikle yumurtayı çok sevmeme rağmen ilk 3 ay yiyemedim 🙄çok şükür şu an herşeyden yiyebiliyorum🤗
minikcasper Gunell en sevdiğim şeylerden tiksindim 😭 dereotu, maydanoz, soğan, yumurta(bunu çok sevmezdim zaten😂) mangal bişeyler daha vardı unuttum 😂😂
Gunell ecembugra53 hoşbuldum ecembugra53 hoşbuldum canım ay çok kötü ya kendi tenimin kokusundan bile tiksindim resmen 🤦♀️
ecembugra53 Gunell olur canım cok doğal gebelikte hersey normal geçecek merak erme o günlerin düzeleceksin 😊
Zeynepli1234 Gunell sigara kullanan biriydim aşırı tiksindim bidahada içmedim sanırım hamileliğin kattığı en güzel yön bu oldu bana
Deletedmom424 Gunell yumurta tavuk makarna tatlını her türlüsü tatlı meyveler dondurma aklıma gelenler bunlar
Zeynep1122 Gunell ben ınstagramda yemek yapan bir kadın var ya sumeyyeomer diye onun sesinden bile tiksindim daha nasıl anlatayım 🙈
sue92 Murfaktaki tüm kokulardan, buzdolabı kokusundan, bulaşık deterjanından, soğan kokusundan (yemek yapamıyodum). Şimdi 11+3’teyim yavaş yavaş geçiyo çok şükür. Kahve çok severdim. Asla içemiyorum☺️