Arinna biz meme + mama gidiyoruz o yüzden 6. Aydan sonra ek gıdaya başlayınca gerek duyar mıyız bilmiyorum ama duyarsak bende ona devam ederim canım. Evet tek sorun belki de biraz çabuk acıkıyo. O da anne sütüne yakın ve sindirimi çok kolay olduğundan kaynaklanıyo