Sayın anneler dün akşam duş alırken tabure kaydı ve yere oturur vaziyette düştüm. Gece biraz sırt ağrım vardı ama soluma yatıp bebeğimin hareketlerini saydım sıkıntı yok diye doktora gitmedim. Ama bugün hala sırt ağrım var ayrıca karnımda ağrıyor hareketleri de öncesine göre az gibi. Ne yapmalıyım?