40+5 olduk artık doğuracağımı düşünmüyorum inancımı kaybettim😂😂su yok nisan yok açılma yok sancı hiç yok.ilişkiyi denedik kaç kere çatı muaynesi oldum pazara markete gidiyorum iki haftadır hergün evi silip süpürüyorum bugün gelcek bugün gelcek ev pis kalmasın diye.duş alıyorum squat yapıyorum asansörü değil merdiveni kullanıyorum yine yok çıkmıyor bu kız yapıştı içime😂perşembe 41+3 olacağız doktor gelmezse o güne kadar zorla çıkartıcak artık 😂