Merhaba kızlar bunu yazmak için sabırsızlanıyordum bazılarınızın bildiği gibi pazartesi 40+1 de suni sancı ile doğumum başlatılacaktı ama benim geceden hafif ağrılarım vardı sabah gittiğimde doktorum izinliymiş ama sağolsun hep irtibat halindeydik 9 da yatışım yapıldı önlüğü giydirdiler ve açılmama baktılar 1 cm di rahim açıcı ilaç koydular ve odama geçtim nstye bağlı şekilde yatıyordum saat 2 ye kadar fazla sancım yoktu dayanılacak kadardı Düzenli değildi çok aralık vardı doktorum geldi muayene etti ve dediki canım suni sancı başlatalım mı dayanamazsan eğer kapatırız rahim ağzın yumuşamış eğer böyle beklersek sabaha karşı doğurursun dedi hızlandıralım dedi eğer şimdi istemezsen sabaha kadar olmazsa sabah yine takıcam dedi kabul ettim sancılarım düzene girdi dayanılmaz hale geldi ve kapattılar ve kendi sancımı çekmeye başladım sonra bende hep baskı hissi vardı beni Doğumhaneye çıkardılar 2 cm olmuş dediler halim kalmamıştı rahimim çok incelmişti daha sonra saat geçtikçe 4 oldu beni nolur sezaryene alın diye yalvardım herkes yanımda daha sonra odamda hissediyorum gelicek defim ebe muayene etti 3 4 dedi sonra 5 oldu dedi orda suyum patladı tekrar geldi etti ve 6 7 cm oldu baskı var geliyo defim beni yürüyerek doğumhaneye yine aldılar sancı geldikçe durmak istedim durdurmadılar çünkü merdivenlerde doğuracaktım beni çatala aldılar ıkınma hissi geldi ıkınıcam ama ıkınma doktor geliyor dediler doktorum girer girmez ıkın dedi ve tek ıkınmamda Allah’ıma şükürler oldum kucağıma aldım ıkınırken ilk çığlık attım sonra nefesini tut ve ıkın demeleriyle bi rahatladım anlatamam görümcemde yanımdaydı doğumumda sağolsun 23.04.2018 de 17.51 de kucağıma aldım tüm acılarım geçti 4 tane dikişim var dikiş atılırken uyuşturdular ben hep bebeğimi izledim hatta doktorum hadi selfie yapalım dedi görümcem ağlamaktan kendinden geçti bebeğim 2800 ve 50 cm doğdu Allah herkese nasip etsin darısı başınıza hakkınızı helal edin çok uzun oldu kusura bakmayın buda benim hikayem 💙🙏🙈