Cicilibicili minikos yaaaa öğrenmişsinnn 🥰 hayırlı olsun, sağlıkla doğsun miniğin. Ayyy ben de çarşamba öğrenicem aşırı heyecanlıyım. Yazıcam buraya ben de 😍
Zsnbr minikos ayyyyy ciddmsn 😍😍 bak görüyormsn demek bu sene kız senesi. BNde snn gibi erkek hissediyordum ama kız hadi bakalm isim düşün bana da söyle 😂 Rabbim saglıklı olmasını nasip etsin de 🤲🏻
annesininkelegi minikos maşallahh 🌸 saglıkla gelsin ben hep kız görüyorum rüyamda ama biraz isteğime baglı olabilir 🙈 %51 erkek dendi bana , 14+3 te gidicem insallah kesinleşir 🤲🏻😍
minikos Zsnbr sorma bak erkek dedik dedik kızlarımız olacak 👼🏻 Hayırlısıyla doğsunlar inşaAllah 💕 Ay hiç isim düşünmemiştim şimdi en zor kısmına geldik😂
Cicilibicili Zsnbr vlla bn de baştan beri erkek hissediyorum bakalım bnimki ne☺️ Yazcam kesinn. İkinizin de bebişleri sağlıkla gelsin inşallah
minikos Cicilibicili Zsnbr biz erkek hislerinden elendik bakalım sana ne çıkacak 😂 hayırlısıyla inşaAllah
Cicilibicili minikos bakalım ben de gün sayıyorum çarşambaya 🥰 sağlıklı olsunlar da yeter ki önemli olan o zaten ☺️
minikos Cicilibicili ayy inanmıyorum resmen aynı dönemleriz ve hepimizin kız 👼🏻 Sağlıkla gelsinler inşaAllah 😍