Merve_seda Hamileliğinde kaşıntı yaşayan var mı benim gibi ? Vitamin ilacı kullandım alerji yaptı mahvoldum evimde çok sıcak ve bütün vücudum yapara oldu .😢son 18 günümüz kaldı
Ecyud1920 Merve_seda Ben de yere yok ama kaşıntı çok fazla birden durduk yere bacağım seyriyor ve kaşınmaya başlıyor
irva Benim de bir dönem oldu.Enzimlerim normaldi stresten ve hormonlardan dedi.Kükürtlü sabunla duş al dedi doktorum.2 güne kesildi daha da hiç olmadı.😊