Kbra9396 Bayanlar selam 37+6 haftalığım geceden beri İshal ve miğde bulantısı var sizce neden olur son haftalarda yaşayan var mi doğum habercisi olabilir mi?
Fulyaakaya Kbra9396 bende 37+6 yim bende dun gece basladi mide bulantisi ishal bide bas agrisi var ama bebekte hareketli bilemedim dogum habercisimi
Asenat34 Cansutahsin aa gecekten mı bende 38+2 haftamdayım iki gündür afedersiniz ishal olmuşum ne kadar sonra doğum oluyor bi bilginiz var mı acaba 🤦♀️
Cansutahsin Akbas77- yani ben mide bulantilarima soda ictim cok iyi geliyordu naneli şeker falan. İshale de muz yedim 🙈
Zarifeasii Bayanlar selam 6. Haftamdayim ve aşırı mide bulantısı iştahsızlık halsizlik var 3 tane serum yedim ama halen iyi olmadım önerileriniz var mii
Asenat34 Zarifeasii canım ben taze zencefil iciyordum çok iyi geliyordu günde bi fincanı gecmiyecek şekilde içebilirsin ah ah o zamanlar geldi şimdi aklıma allah yardımcın olsun 🤲
Xxxl Benimde bir gün önce gece aşırı bulantım oldu uyuyamadım sabah doktora gittiğimde ilk sorduğu ishalin var mı oldu ishal olmadığı için doğumdan şüphelenmedi bıraktı tabi doktor
Zarifeasii Asenat34 cnm çok kötüyüm mide bulantısı geçmiyor halsizlik birbilsen hicbisey yiyemiyorum yani zencefil iyi gelir mi diyosun
Asenat34 Kbra9396 doğum felan başlamadan daha hastaneye gitmek istemiyorum git gel git gel artık halim kalmadı bacım 😂😂su çok tüketiyorum devam ederse giderim mecbur 🤦♀️