gokcecan ya evet benım normalde adet agrım olmazdı ama sanki hasta olucak gibi hıssedıyorum 🙈 devamlı bakıyorum herhangı bısey varmı dıye düşük tehlıkem vardı çünkü içerde kanama gozukuyor ama dışarı hıc kanama gelmedi ama azalmıs içimdeki kanamada insna korkuyor