Kahramankentli Kızlar 5+2 günlük hamileyim aynı zaman da memur olalı da çok olmadı onun için bu izin, rapor vb.durumlarla alakalı pek bi bilgim de yok ayrıca şu pandemi döneminde de bize ne gibi kolaylıklar sağlıyorlar izin konusunda bilgilendirir misiniz ?
Sltn01 Kahramankentli önceden idari izine ayrılabliyorduk gebeliğin herhangi döneminde ama 1 hazirandna itibaren 24-32 hafta arasına idari izin hakkı geldi sadece yani siz yeni gebesiniz bide aynı çalışmaya devam
Sltn01 Kahramankentli yıllık izin falan alabilirsiniz yada kurumunz rapor kabul ediyorsa alablirsiniz ama ne kadar alablirisinzş o da var
Kahramankentli Sltn01 sağol canım idari izni doğum sonrasına aktarabiliyormuyuz bari çok şükür ben zaten nöbete gidiyorum 4 güne bir şimdilik bi sıkıntım yok da ileriye doğru ne olur bilemem
Kahramankentli Sltn01 yıllık izin maalesef daha 1 yılım dolmadı ama idari izin falan verebilirler mi acaba ücretsiz
Sltn01 Kahramankentli maalesef canım idari izin aktarılmıyor . Doğum öncesi 8 doğum sonrası 8 hafta hafta olmak üzere 16 hafta izinlimiz var . Doğum öncesinden olan 8 hafta izninin 4 haftasını sadece doğum sonuna aktarabilirsin ve bu durumda 36.haftaya kadar çalışman lazım aktarman için. Ben şuan 25 im 36 ya kadar çalışmayı düşünüyorum aktarmak için. Ben idari izin almadım sağlık ocağında olduğum için bizde biraz skntı.
Sltn01 Kahramankentli idari izin hasta falan olursun yada başka sorunun olur 3-4 gün verirler ancak ama haftalarca vermezler canım 24.gaftada olman lazım .
-g3lsh Kahramankentli idari izin 24.haftan dolmadan verilmiyor. Ücretsiz izin de mazeretsiz ücretsiz izne girer (hamilelik bir mazeret sayılmaz) onu da alabilmek için memuriyette 5 yılını doldurmuş olmalısın. Ama dogum sonrası ücretsiz izin farklı tabiki onu istersen alabilirsin. Yani kuzum şuan işe gitmemek istiyorsan tek çaren heyet raporu almak bir şekilde 24.haftana kadar başka türlüsü imkansiz gibi