Mizgin2020 Kızlar 11 temmuz da çatlatma iğnesi vuruldum verilen tarihlerde iliski oldu 10 gün sonra iğne etkisi kalmaz deniliyo benim belim ve kasık ağrım var bazen gülerken bile kasığım şiddetle ağrıyor böyle durum yaşayanlar var mı aranızda kizlar
Ysmn_11 Mizgin2020 canım benim de 8.gunum bugün sadece iğnenin ikinci günü kasık ağrım oldu o kadar şimdi hiç bişi yok zaten bu ay umutlu da değilim ama inslalah vardır 🤲
Dilek0809 Mizgin2020 ben de iğne vuruldum ve ilk bir kaç gün ağrım oldu. Adetime yakın çok aşırı kasık ve bel ağrım vardı meğer bebekmiş. Herkeste farkıdır umut vermek istemem ama gebelik belirtisi de olabilir inşallah vardır🙏🏼
Mizgin2020 Ysmn_11 vala hiç olmadığım kadar bu ay umutluyum canım inşallah rabbim eli boş bırakmaz bizleri hayırlı saglikli evlatlar nasip eder inşallah 🙏
Ysmn_11 Mizgin2020 evet genelde kasık ağrısı olurmuş ve gebelik olduğu söyleniyor bu şekilde olduğunda inslalah vardır sizin