2018 de kızımda İlk sezaryenım kötü geçtiğinden dolayı buraya yazıp da kimseyi etkilemek istememiştim o devlette olmuştu ve gerçekten çok kötü şeyler yaşamıştım. İkinciye hamile kaldığımı öğrendiğimden beri tek düşündüğüm ya yine aynı şeyleri yaşarsam diye o yüzden hastane arayışına girdim. Önce gata hastanesine gitmeye başladım memnundum ama yinede istediğimi alamıyordum o yüzden özel arayışındaydım ama durumum çok iyi olmadığından uygun bi yer olmalıydı ve ufuk hastanesini buldum. Çok iyi şeyler yazılmamıştı internette ama ben yinede denemek istedim ve ilk 17 Haftamda geldiğimde çok güzel ilgilendiler ve istediklerimi anlattılar. Ardından virüsün gelmesiyle kesin olarak bu hastaneyi seçmiş olmuştum. 37+2 haftada sezaryen günüm verilmişti 1 hafta sonrasına ve o gün gelmişti 38+2 haftada sabah 7 de hastaneye gelmiştim ve yatışım yapılmıştı çok korkuyordum ama oğluşuma kavuşacaktım 😍 odaya yatışım yapıldı kan alındı damar yolu açıldı serum takıldı ve nst ye bağlandım herşey çok iyidi benim acıkmam dışında 😀 o kadar aç hissediyodum ki kendimi en sevmediğim yemek bile olsa yerdim o derece yani 🙈 sürekli kaçta alacaksınız diyip durdum çünkü korku çok vardı ve bi an önce bitmesini istiyodum uzatmanın anlamı yoktu. Doktorum geldi konuştuk ve birazdan seni alacam demesiyle daha çok panikleyip korkmaya başladım. Ardından beni sedyeyle ameliyathaneye götürdüler orda bi abla başımda durdu Allah ondan razı olsun o kadar iyidi ki başımdan bir dakika ayrılmadı. Ameliyat masasına aldılar sondayı taktılar (ki kendinizi kasmazsanız çok rahat ve acısız bi işlem) Ve şimdi seni uyutacaz dediler hazırmısın dediler hazırım dediğim an ağzıma oksijen maskesi takıp nefes almamı istediler çok zorlandım nefes almakta bir iki öksürdüm hatta sonra bayılmışım zaten ayıldığımda odadaydım ve bebişim maalesef yoktu küveze almışlardı çünkü ağlamamış ağlatamamışlar da. Birkaç saat küvezde kaldıktan sonra getirdiler oğluşumu o kadar tatlıydı ve küçüktü ki oyuncak bebek kadardı kıyafetleri bile büyük geliyordu 😔 bir gece yanımda kaldı ama maalesef tekrar yenidoğan yoğun bakıma almak zorunda kaldılar çünkü sarılık git gide yükseliyordu yarına kadar kalacak ve takip edilecekmiş dualarınızı eksik etmeyiniz 🤲 ağrılarım korktuğum kadar olmadı çok şükür bi düğme elime verdiler her şiddetli ağrı geldiğinde ona basıyodum ve hemen ağrı geçiyordu. Yarın taburcu olabilirmişim bi sorun olmazsa ama bebişim kalabilirmiş inşallah kalmaz bizimle döner evde ablası onu sabırsızlıkla bekliyor 😍 Anne bu bebek çok çirkin diyor bu bebek hiç ağlamıyor gözlerini açmıyor diyor çok merak ediyor inşallah anlaşabilirler kızım kıskanmaz tek düşüncem kızımın psikolojisi bozulmasın etkilenmesin ona kardeş yoldaş arkadaş olsun diye yaş araları erken olsun istedim Allahım onları birbirine bağlasın ve hiç ayırmasın 🤲