Sbrt Hsynry biraz doktoruna da baglı ben ilk oglumu 38+3 de suni sancıyla dogurmuştum acılmam 2 cm di doktor beklemeyelim demişti
UrasEgeninannesi Hsynry benim bebeğim önden gidiyor şu an iri bir bebek olacak dedi. Normal doğumla 38-39 arası gelmezse büyük ihtimalle sezeryana döneriz Açılmam falan olursa da erken başlatabiliriz kanala girdiği sürece dedi. Ama son haftalara kalırsam sezeryana dönecek büyük ihtimalle 🤷🏻♀️ Gerçi oğluş erken gelmek istiyor ama belli de olmuyor tabi
Abi_olduk Bebeğin durumuna göre bekletiyorlar suyu iyiyse, hareketliyle plasentada kireçlenme yoksa 42 ye kadar bekletiyorlar. Şuna 41. Haftadayım çok sokuldum ve sabrım kalmadı beklemekten.