mfrb1 Selam kızlar dün e bebekten 1300 liraya sipariş verdik fiyatı uygun geldi piyasaya göre kullananlar memnun musunuz acaba, erkek bebeğe gider mi acaba kenarlarında ki rose gold dolayı
Arinna mfrb1 Ben aldım canım bebeğim 4 aylık kullanıyorum. Fakat çok ağır ve arabanın bagajına tekerlek çıkarıyoruz koyuyoruz yer kaplıyor çok fazla.
Yasmnguull mfrb1 bende pembesini aldım daha kullanmak nasip olmadı ama sürüşü falan çok güzel ben odaları turladım hep 😂🥰🥰🥰
MinikKoala mfrb1 hiç kullanışlı bir araba degil kesinlikle tavsiye etmiyorum kaç defa içinden düşen bebekler olmuş bu şikayetle e bebege gitmişler bize çalışan söyledi ve asla önermedi …. katlanınca küçülen tek elle hem çocuğunuzu hem bebek arabasını taşıyabileceğiniz kolaylıkta açılıp kapanan hafif bir araba tercih etmenizi öneririm bunun aşıları kontrolleri gezmeleri var sonuçta sırf güzel duruyor diye almak büyük yanlış ….
Atlass mfrb1 bnde aldım bn 1 milyara almıştım e bebekten aldıktan sonra zam gelmiş gayet güzel kullanmak nasip olmadı ama arkadasımın var cok rahat