Tugcebyr Belim çok ağrıdı başlarda bacağıma vuruyordu ağrısı, göğüs uçlarım kapkara oldu 😱 kıza hamile olanlar renk değişirmiş ama erkekde çok koyulaşırmış gögüs ucu, tuzlu çok yedim ama normaldede severim tuzu ekşiyi, ayaklarım hep buz gibiydi benim oğlanlar çok üşütürmüş anneyi şayet doğruysa o da vurdu beni 😅 birde oğlan çocukları anne karnında daha erken gelişip hareketlenirmiş ultrasonda hemen kolu bacağı filan belli olurmuş. İlk hamile kaldığımda aşırı zayıfladım böyle değişik bşy olmuştum 😆Oğlanda fazla miden bulanmaz derler genelde ama ben ilk 3.5 ay kusmaktan helak oldum her sabah canım çıkıyordu öğüre öğüre. Uzun uzun yazdım tam kocakarı reçetesi oldu 😁😁söylenenler bende tuttu ama yinede her bünye farklıdır diyerek noktalıyorum Allah gönlüne göre versin cnm ☺️☺️