Aysem050 Yeni doğum yapmış anneler merhaba biz oğlumla 5 günlük olduk bizim gibi yeni doğan bebişler varmı
GoncaSevgiliz Aysem050 biz de 2 günlük olduk daha sezeryanla doğum yaptım dikişleriniz nasıl acaba seseryan mı normel Doğum mu yaptınız ?
Aysem050 Sonaybaycin ya evet ya bizdede var o gaz problemi oğlum sabahlara kadar ağladı geçen gün ama dün gece uykudu bakalım bu gece rahat geçecek mi
YamurKarabulut Hayırlı uğurlu olsun kızlar ❤❤.. doğumlarınız nasıl geçti anlatın azıcık biz çok meraklıyız ..kaçıncı haftada oldu birde
Aysem050 YamurKarabulut benim tam 39 haftalıkken genel anestezi ile sezeryan doğum yaptım oglum kilosu 3500 52 cm doğdu ilk gün biraz ağrılı idi ama sonda çıkınca kalktım oğluma ben baktım emzirdim kucağıma aldım tarifsiz bi duygu rabbim herkese bu duyguyu yaşatmayı nasip etsin
FatmaAkko YamurKarabulut ben 38+3 de sezeryanla Doğum yaptım çok korkuyordum ağlayarak gittim Doğuma ama gülerek çıktım düşündüğüm kadar zor değilmiş rabbim sizlerinde yardımcısı olsun inşallah 🙏
deletedmom01 Aysem050 sonradan dikişlerinizde agrı oluyor mu iyilesme surecinde.? Ve hayirli olsunn ❤
ozg Aysem050 doğumundan başından en sonuna kadar detaylıca nalatirmisin canım. bende genel anestezi düşünüyorum.ne gibi şeyler uygulandı eksiksizce okumak.istiyorum 😁 ve hastane çantana neler koydun neler lazım oldu
YamurKarabulut Aysem050 maşallah 🙏🏻 Darısı basımıza 30. Haftayız bizde bakalım bekliyoruz o günü nasıl geçecek son aylarımız Doğum z🤗 Allah analı babalı sağlıkla büyümeyi nasip etsin
Aysem050 deletedmom01 evet biraz Ağrı oluyor 5 günlük olduk dAha iyiyim arada bi agrıyor sadece oda normal doktor 10 gün sonra gel alalım dikişi dedi ben kimseye ihtiyaç duymadan evi toplayabiliyorum oğlumla rahat rahat ilgilenebiliyorum
Sonaybaycin deletedmom01 ben mecburen son anda sezeryan oldum epidural ile hic korkmayın suanda korse bile kullanabiliyorum 2 gün zor oluyor ama hemen gecip gidiyor🙏🏼 Ben herseyimi kendim yapıyorum cok sükür insallah saglıkla kavusun sizde🙏🏼
GoncaSevgiliz deletedmom01 benim ağrım var canım 2 gün oldu spinal anastezi oldum dikiş yerlerim ağrıyor epey daha dik bile yürüyemiyorum
Aysem050 deletedmom01 ilk doğumum normalden sezeryan doguma döndü kızım oksijensiz kalmış acil sezeryane alındım o yüzden bu doğumumda mecburi sezeryan oldu
Aysem050 ozg Çarşamba günü sabah hastaneye gittim yatışım yapıldı sonra hazırladılar beni sonda taktılar bone taktılar önlük giydirdiler odama geçtim öğlen doguma alındım anestezi uzmanı ağızıma maskeyi getirdi nefes al dedi iki nefesden sonra bayılmışım oglum 3 dk içinde doğmuş beni odaya çıkardıklarında saat 3 dü sonra oglumu getirdiler akşam ayağa kaldırdılar hemen kalktım kendim baktım bebeğime hastane çantasınada kendim için 2 tane pijama takımı iç çamaşırı hırka terlik oglum için 3 tane takım çıtçıtlı atlet çorap şapka eldiven kundak battaniye iyiki 3 tane takım almışım oglum için kakası üstünü batırdı bez ve ıslak mendil bide
MinikAdam Merhaba kızlar hayırlı olsun ☺ Benim merak ettiğim hemen emebildi mi bebişler 😍 bizde 31.haftadayız benimde kafamda deli soruyor 🙈 emebilecek mi acaba, çoğu kişinin tavsiyesi üzerine pompada almadık emmezse alın dediler sizde durumlar nasıl?
ozg MinikAdam benimde doktorum sut pompasina hemen gerek yok.dedi. çünkü herkesin sutu aynı olmuyor yada bebeğin emişi... kiminin sutu az geliyor bebek memeyi kabul.etmiyor yada tam tersi.
Sonaybaycin MinikAdam acıkcası ben pompa almanızı tavsiye ederim cünkü bebek emdikten sonra gögsünüzde kalan sütü sagıp bosaltırsaniz hem gögsünüz daha cok süt üretir hemde agrınız olmaz 🙏🏼
GoncaSevgiliz MinikAdam benim meme ucum olmadığı için alamadı cnm ama sütüm vardı ponpayla sağdım öyle kaşıkla verdim sütümü hep ara ara da mama veriyorum ama
ozg Aysem050 damar yolu açmadılar mi canım.. ya ben iğneden bile.korkan insan olduğum için genel anestezi düşünüyorum ama o damar yolundan bile korkuyorum sondayı neden bayginken takmamışlar açıyordu takarken sondayı.peki kanakan oldumu doğumdan çıkınca tek kullanımlık kilot mu yoksa ped mi işini gördü.
Aysem050 Oglum ilk vermemde hemen tuttu emmi ama şimdi sağ gögüsümü emiyor sola gelince emmiyor ama pes etmek yok öle hemen emmiyor diye anne sütü gibisi varmı ya
Seyma Aysem050 benmde oleydi canm sola gelince zorla emiyodu simdi ikisini de almiyo cok sertlesti benm gigslrm senin nasl emmesi
Aysem050 ozg evet tabi hazırladıktan sonra damar yolu açtılar sondayı Burda takalım dediler bende tamam dedim derin nefes aldım takılmıştı o arada ilk başta kanama çok diye hasta bezi taktım 2. Gün ped e geçtim
ozg Aysem050 anestezi uzmanı maskeyi takip hava koklatti diyince dedim damar yolu acilmadi herhalde.e madem damar yolu açılıyor ordan ilaç verip bayiltabilir neden maske tuttu ozaman anlamadim. ben hasta kilotu almadim hastane veriyor diye oyuzden bi sorayim dedim canim eve gecincede kanamam cok olursa eczaneden bike alinir. annede bebekte sağlıklı bi şekilde doğumunu yapıp kurtuldun canım ne güzel darısı bizim başımıza...