cptrhb gerçekten yorumları okudukça size karşı aşırı öfkelendim. Buradaki herkes aynı sizin gibi hamile ve hormonları tavan yapmış durumda nasıl böyle bir üslupla konuşabiliyorsunuz hemcinslerinizle, en çok sizin onları anlamanız gerekirken ? Burda başlık sahibi fikir almak istemiş yani bu ne demek oluyor fikrini söyleyip geçersin. Ne bu insanlara bulaşmaya çalışma çabası ? Bir hemcinsiniz olarak hiç yakıştıramadım tavrınızı. İnsanları bilgilendirmekse dahi amacınız üslubunuz asla bu olmamalı! ✋🏻