aysegzr_aslan Bernagokhan sıcak halsizlik vee ev temizliği öldüyorm kac gündür inşallah bu işim bitse kurtuluncam 😴😴
nimet_52 Bernagokhan çok heyecanlı Bı bekleyiş 15 agustos sezeryan tarihimiz sıcak şişlik halsizlik var 😒
Atlass Bernagokhan valla sıcaklar mahvediyor 36+4 olduk dün gece dogruyorum sandım 😬 12 agustos sezaryan günümüz inşallah
Merve_seda Atlass benim doğumumda 12 ağustoş görünüyor kızım erken gelmezse . Şebin cinsiyet nedir cnm
Damla4141 Bernagokhan valla halsizlik sıcak sırt ağrısı normal doğum gözüküyo suan beklemedeyiz heran gelebilirr😂
Rabiaili Bernagokhan 37+5 günlüğüm birimde normal gözüküyor 10 Ağustos bakalım be zman gelmek isterse hanfendi🌸Bebeklerinizin hareketleri nasıl kızlar
Serena Rabiaili bende 37+6 yim hareketleri yavasladi bekliyoruz bizde insallah bayramda gelir ayaklarim sisti agirlastim bende
1Papatya Bernagokhan uygulamaya göre 28 ağustos ama ultrasonda bir hafta önde gidiyor. Kafam karışık ne zaman gelecek acaba 😌 sıcak+halsizşik+uyku isteği+kasılmalar 🤦🏻♀️
Pembiskizim Bernagokhan tek şikayetim çok sabırsız olmam hemen gelsin istiyorum son zamanlar hiç geçmiyormuş 🙈🥰🌸
Zcarkit Akbas77- ay bende de var neden aceba, midem cok kötü 2 gündür, ishali de kan ilaç ona bagliyorum ben degistrmistim o günden beri ishalim