SevtapnrKarar 37+2 yiz bebek hala baş aşağıya dönmedi.Doktorum bu haftada dönmezse sezeryan ile alıcağını söyledi.Ama ben normal doğum istiyorum.28 inde randevumuz var.inşallah dönmüş olur 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
YaseminErol FigenBelinaynceyol önceki haftalarda nasıldı peki hep ters mi duruyordu? Benim 32 hafta bitti başı hep yukarda
FigenBelinaynceyol YaseminErol 29.hafta ile 35.hafta arası başaşağı pozisyondaydı hep 36.haftada ters döndü 37.haftaya kadar tersti sezaryen doğum için gün belirlrmeye gittigimizde baş aşagı dönmüştü bebişlerimize belli olmuyor 🙂 döner canım daha kızım da 36.haftadan sonra dönmüştü o haftaya gelene kadar hep tersti kızım