BusraTass Kızlar merhaba. Doktora gittim, ve doktor bana bebeğin görünmediğini söyledi. Fakat ultrasonda Kesenin içinde olan şeyi merak ettim. Nedir o ? Resmi yorum olarak ekliyorum
Nrykml BusraTass kesesi oluşmuş içine hala bebek girmemiştir canim korkma bir iki haftaya oda girer kesesine
Gokalpozge1 Nasıl yani ben şuan 5+1 im doktor 10 gün sonra gel kalbini dinleyelim dedi ve benim 2 buçuk hafta geç döllenme 🤷♀️
Esra-33 Miragee şöyle bir yanlış algı var ama yolk salk oluştuysa kesin bebek vardır diye bir kural yok yolksalkın oluşmasına rağmen boş gebelik de mümkün bizzat yaşadım
BusraTass Esra-33 Ben de Bundan korkuyorum zaten, Herkes yolk kesesi oluşursa bebek vardır diyor fakat öyle bi kesinlik yok 😞
Esra-33 BusraTass öncelikle sakinliğini koru canım ne yaparsan yap sonucu değiştiremiyorsun ben yaşadım ve ilk gebeliğimde zor oluyor evet neden ben diye çok sorguluyor insan ama takdir ilahi inşallah yaşamazsın tabi inşallah oluşur bebeğin aksi durumda hiç canını sıkma her 10 kadından 4 ü yaşıyor bu durumu 2 ay sonra gebe kaldım ben🤲🤲