Arkadaşlar merhaba 22+2 erkek bebeğe hamileyim benim yaşadığım en büyük problemlerden birisi idrar kaçırma hapşırdığımda az miktar idrar kaçıyor ssizede oluyormu bilmiyorum zaten yorgunluk halsizlik ilk 2 ayın bulantı hissini yaşamak ağırlaşmayı Bel ağrılarını yazmıyorum değişik problemlerle karşılasan varmı idrarı herzaman kaçırmıyorum ama cogu zaman kontrol edebiliyorum umarım sağlıkla bebeğimizi kucağımızaa alırız😒 💚