11+3 hamileyim ve bebegi dun gce uzanirken sol tarafimda karnimin en altindan hissettim hareket flan degildi böyle et seğirmesi gibiydi
gece yarısydı ve bikaç saniye sürdü ayrıca bağırsak hareketi olmadığından
eminim bunu ayırtedebilirim sanırım ve vücudumun
tepkilerinin de farkındayım🙂) benim kiz kardesimde oglunu 11 hftada hissetmis ve cogu arkadasm bnm gbi erken hissetmisler. doktoruma söyledm sen cok zayif oldugundan hissetmen mumkun dedi kndiside dogruladi zayif kadinlar cok cbk hisseder ve kisiden kisiyede degisir dedi. bnm gbi erken hisseden oldumu?