13 haftalık hamileyim bugüne kadar 1 kere doktora gittim 😁 mide bulantılarımdan halim yoktu sıra bulamadim vs derken bugun sonunda 182den sıra buldum . Ikili tarama testi yaparlarmi acaba. Bebek nasil acaba 🤔 ve bu doktora giden varmi aranızda nasil birisi