Kızlar dün post açmıştım kahverengi lekelenmem var diye şu anda da çok az var. ama yinede comfort erken gebelik testi yaptım 5 güm var adetime ve 2. Gölge çizgi çıktı fotoğraflarda anlaşılmaya bilir ama bariz silinik 2.çizgi var .Ama kahverengi lekelenmem de var sizce gebemiyimdir? Şuan yayla ziyaretine geldik gidip kanda veremiyorum malasef