Zynppkbr 36 haftalığım doktorum bana da normal doğum önerdi epidural le ama illa sezaryen istiyorum dersen 38 de muayene yapıp sezaryene gün veririm dedi kafam çok karışık çok korkuyorum normal den sezaryen nedense bir tık daha kolay geliyor 1 saatte maksimum bitecek ama normal de ne kadar sürecek ne olacak 😔