25moonlight-2021 Merhabalar 7 haftalık hamileyim. İlk gebeliğim ve bir hafta önce öğrendim. Mide bulantım kusmam olmuyor, sizlerde oldu mu, kaçıncı haftasında böyle hassas dönemler yaşadınız?
Sinemarslannnn 25moonlight-2021 herkeste aynı belirtiler olmuyor cnm benim bulantım kusmam hiç olmadı mesela gaz ve halsizlik göğüs hassasiyeti yaşıyorum sadece.
Tatlisannedilekk 25moonlight-2021 olmasın kız ne güzel işte daha ne istiyosun çok şanslısın. Ben 27.haftama kadar sürekli kustum içim dışıma çıktı resmen
diyhom1_ 25moonlight-2021 bende 4.haftada çok ağır mide bulantım oldu, birde 6+3 6+5 arası oldu şimdi iyiyiz çok şükür ara ara geliyor bana 🙈
Hatice1834 25moonlight-2021 6. Haftada başladı mide bulantılarım 8 hafta olunca şiddetlendi ve günde 5-6 kez çıkarttığım oldu şuan ilaç kullanıyorum ilaçla en azından çıkartmıyorum ama birgün kullanmazsam tekrar eskiye dönüyorum mide bulantısı çok zor 😢
Pnar58 8+6 dayım halaa devam 5+6 haftaliktan beri var ve aşırı miğde bulantısı kusma arada oluyo kilo verdim diyebilirim 😏 inşallah bı an önce geçer bu 🤢