Kızlar merhaba. 29 haftalık gebeyim allahın izniyle kızım olucak. 2 gün önce çok haraketliydi. Sağ tarafımda hissediyordum. 2 gündür çok az haraket var. Ve aşağıda hissediyorum sanki baskı yapıyor yada döndü bilmiyorum size de böyle olmuşmuydu normal mi acaba ?