Merhaba hanımlr , 13+0 haftalık hamileyim dün alışverişe gittik akıntı geldi sandım baktım kan hastaneye gidene kadar bütün bacaklarım kan oldu o derece çok yoğundu hastaneye gittik bebeği kybettim sandim ama şükür kalp atışı ve hareketi vardı beebek sağlıklıydı idrarımı yaptım bir parça düştü dedim düşük sonra kan pıhtısıymış ondan sonra kanama durdu leke şeklinde geliyor hala ama az doktor bebek galiba itmiş plesantAya çarpmış orada kanama olmuş dedi kan ve idrar sonuçlarım normaldi başına böyle birşey gelen var mı bir daha olabilir de olmyabilir de bol bol yat dedi