Bu doğum sancısı bebek hareketleriyle senkronize mi oluyor? Yoksa bebek hareket etmezken mi oluyor? Bebek hareket ettiğinde bi tarafa toplandığında vajinada sancı gibi sızlama gibi bi durum oluyor bende ve yaslandığı yerde rahatsızlık hissi. Sancı mı bu mesela? Aynı anda makatta da baskı hissi oluyor.
Doğum sancısı adet sancısı gibi olur diyorlar da adet sancısı çekmedim ki bilmiyorum. 🤷♀️
doğuramadıkça sancı bekliyorum ama bu da değil galiba :/