34 haftalık olduk İlk gebeliğim normal Doğum yapmak istiyorum çevremde de hurma yiyip normal Doğum yapan insanlar var yani öyle söylediler bana da rahmin hemen açılmasını sağlıyormuş kolay Doğum oluyormuş bu şekilde Doğum yapan anneler var mı sizlerin de önerilerini fikirlerini almayı isterim🤔