Birhemsire_anne Mziyaa Bende aldım kuruldu cok begeniyoruz kral beşik modelini aldık gri cibinlikli cok tatlı ama https://imgyukle.com/i/udJaV8
Mziyaa Busekoraysen bence pupilla kaba duruyor, kral da köşe başlarındaki o uzun şey hoş durmuyor. En güzeli mondo
Elfelfff Bende aldım bugün kurulacak. O tarz beşikler arasında en iyisi o bence çok zor karar verdim ama bende nevresimini filan çok sevmedim yenisini yaptıririm zaten
Fatmalieymentugra Mziyaa [url=https://hizliresim.com/RakBtb][img]https://i.hizliresim.com/RakBtb.jpg[/img][/url]
Fatmalieymentugra Mziyaa [url=https://hizliresim.com/fjr0pZ][img]https://i.hizliresim.com/fjr0pZ.jpg[/img][/url] bu da odamızın son hali beşik tam çıkmamış ama tekstili yıkamak için söktüm
Mziyaa Fatmalieymentugra Çok güzel olmuş😊 Allah hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin. Kız mı erkek mi ?
Aada Fatmalieymentugra canım ikeadan aldığın üç çekmeceli şifonyerin boyu nasıl. Kısa mı sence yoksa ideal mi
Elfelfff Mziyaa kayseride kendi mağazasından aldım. Diğer renklerin fiyatı da 1300 tl. meltemin internet sitesinde daha pahalıydı.
Asyazynp Ben ahşap rengini aldım beyaz tüllü nevresimi biz çok beğenerek aldık kurduk bebişimizi bekliyoruz :) 1290 TL aldık bu arada karta taksitle
Mziyaa Asyazynp Bende ahşap rengiyle beyaz arasında gidip geliyorum. Kararsız kaldım. Sizde çok uyguna almışssınız. Ne zaman aldınız acaba şuan indirim var mı ?