Ben sidefer kullanıyorum ilacı içtikten sonra 2 saat içinde bir şey tüketmemen gerekiyor etkisini göstermesi için eşimi sabah işe yolcularken içiyorum sonra ben biraz daha uyuyorum kalktığımda kahvaltımı ediyorum o şekilde çözüm buldum eğer ilacı unutursam kahvaltı yaptıktan 2 saat sonra içiyorum ve ilacı içtikten 2 saat sonra da bişi tüketmiyorum öyle zor oluyor