Arkadaşlar merhaba bir sorum var biraz cekiniyorum ama kimseyle de paylaşmıyorum Genital bölgemde 1 tane Siğil var hamile olmadan önce doktor bir tane olduğu için ilaç verelim geçer uyutup alırız ama bir tane olduğu için gerek yok dedi ilaç verdiler ama geçmedi şimdi gitsem yakarlar mı hamilelikte bir sorun olur mu bu sorunu yaşayan varsa benimle paylaşabilirse çok sevinirim