Kızlar 2. Hamileliğim 11 haftalık gebeyim. Çok kötü geçiyor geçen gün ilk defa canım mercimek çorbası çekti bizim burda yapan çok güzel bir yer var eşime dedim götür şuan çok yorgunum işten geldim az yatayım kalkayım dedi zaten o kalkana kadar gece yarısı oldu ben ona trip attım 2 gün gerçekten çok agırıma gitti istediğim zor birsey değildi
neyse demin MasterŞefi izlerken. Çigköfye gördüm ay dedim az al gelsene saat 11 bu saatte nerden bulacağım falan bi hışımla kalktı sinirle bende kesinlikle getirme bu tavırla getirmenin bir anlamı yok dedim bi dünya tartıştık suan o yan odada uyuyor ben ağlıyorum nasıl bu kadar duygusuz ve rahat hiçmi vicdan azabı çekmiyor bide trip atınca o benden daha çok tepki veriyor artık. Nasıl davranacağımı şaşırdım ondan bişe istediğim için şuan kendime acayip kızıyorum :((((