Kendimden bahsedeyim 24 yașındayım 6 buçuk senelik evli bir erkek çocuk sahibiyim 🤗 oglum 5,5 yașında ikinciye 4+2 hamileyim sata göre henuz kese ve bebek yok ortada aradan uzun süre gectigi icin olsa gerek cok heyecanliyim ve bu bebegi yaklasik iki senedir bekliyordum en son mayista rahim filmi çekildim yine ayni ay çatlatma iğnesi oldum ama sonra eșime birden suriye gorevi cikinca hayallerim yıkıldı tedaviyi felan bıraktım dedim git gel oyle devam edelim tedavimize tamam dedi 8 temmuzda esimi yolladim 21 temmuzda süpriz bir sekilde hamile oldugumu öğrendim 🤗 vazgecmistim birakmistim tedaviyi kendiliğinden olmus Rabbime binlerce kez șükürler olsun ki. Ama simdi en buyuk skntim esim yanimda degil ailelerin yanlarina geldim okullar acilirsa acilana kadar ama yinede kolum kanadım kirik hissediyorum 😔 ve korkuyorum saglikli bir gebelik mi yoksa bos kimyasal yada allah muhafaza dis gebelik olabilir mi acaba diye 🤔 simdilik sali gunu degerim 106ydi cuma günü de 453 değer guzel yukselmis dedi doktor ama içimde bir tedirginlik var sanki. Neyse lafi cok uzattim daha cok konusur dertlesiriz 🤗 isteyen herkesi bekliyorum çirkin çıkın çıkın gelin postuma 🥰💕