Elsaa_13 Evet canım tam 38+0 şuan yarın olucak çatı muaynem 36 haftalıkken 2 hafta önden gidiyodu zaten kilo olarak o yüzden doktorum 40 olmadan doğsa senin için daha iyi olur demişti bende uğraşıyorum hareket egzersiz vs insallah su muayne tetiklerde gelir