Kızlar iyi geceler, 37+5 haftalığım şuan. Bebeğim biraz iri nerdeyse 39 haftalık görünüyor. Benim ara ara regl ağrısı gibi ağrım oluyor. Ayaktayken de karnım sertleştiğinde biraz değişik hissediyorum. Bebek hareketli, azalma yok gibi. Ebemize de söyledim çatı bakılacak ptesi , düzensiz sancılardır dedi. Yaşayan bilen yardımcı olabilecek biri var mıdır diye yazayım istedim. 🙂 yardım bana acaba bu yaşadığım nedir?