Anneler ve anne adayları dualarınızı eksik etmeyin 3 gün sonra doğuma gidiyorum bebeğimin suyu çok çok azalmış ve çok aşağıya inmiş çatılarım açılmış durumda ama doktorum en azından 36 haftayı bitirelim 37 haftaya girdiğin gibi alalım dedi ama bu 3 gün içinde de mümkün olduğunca hep yatmamı istedi dua edin 3 gün sonra hayırlısıyla sağlıkla kavuşabiliyim yavruma çok tedirginim 🥺🥺