Rabbim sağ salim yavrunu kucağına aldırsın inşallah. Bende 20 ay evvel sezaryan oldum. Şuan da yine hamileyim. Sabah erken saatlerde genelde yatışınız olur. Damar yolunuz açılır. Kan alınır. Ameliyat elbiseni giyersin. Biraz beklersiniz. Hep dua edin hep.. Maksimum 2 saate hadi vakit geldi deyip hasta bakıcı vs hemşire ile ameliyathaneye gidersiniz. Spinalse belden iğneni olursun. O sırada o kadar relax ol ki. Kendini doktora bırak. Sakın kasılma. Saniyelik işlemle uyuşacak belden aşağı. Hemen yatman gerekecek ki başın dönmesin. Bu sırada sondanı takıyoruz der hemşiren. Uyuşuk olduğun için zerre anlamayacaksın. İnşallah benim hemşirelerim gibi ilgili olurlar. Seninle muhabbet ede ede doğumunu yaparlar. Sen yattıktan sonra karın kısmını açıp doktorun başlar işleme. 5 dakika sonra meleğin karşında.. İnşallah… Sağ salim… Bebeğin temizlenir. Odaya götürülür. Senin dikiş işlemler devam eder. Daha sonra sende odana. Bebeğine kavuşmaya. Evet bundan sonrası biraz acılı süreç. Ama inan bana o yavrun sana merhem olacak. Sütün gelmeyebilir. Hiç dert etme. Emin ol gelecek. Bol bol nescafe tüket ki ağrıların azalsın. 2 saat sonra yürümen gerekecek. Ebe gelecek odaya sondayı çıkarıp üzerini değiştirecek. Yürümene yardımcı olacak. Kalkarken zor oluyor ama destekle atlatacaksın. Yürürken hep ileriye bak asla yere bakma başın döner. Karnını sımsıkı tut ileriye bak. Yürüyebildiğin kadar yürü. Ertesi gün sabahta evindesin. 3 4 güne iyileşeceksin. Rabbim sana güç versin. Yavrunla huzurlu günlerin olsun doğunca inşallah