Çok isterdim buraya yavrum yanıbaşımda diye başlamaya hayalim oydu ama kısmet değilmiş bugün nst için geldim bebeğimin boynunda kordon dolanması olduğu için daha sık takibe çağırdı doktorum sonra ben içim rahat değil kordon dolanmasından diye doktora söyleyince sezeryana alındım belden uyuşturdular gerçekten kasmayınca hiç anlamadım sonra kısa bi süre içinde bebeğimi çıkardılar Rabbim herkese nasip etsin inşallah bambaşka bi duygu bebeğimin solunumu hızlıymış yoğun bakıma aldılar ben 7 veya 8 saat sonra kalktım gezinmeye başladım iyiyim kalkarken ağrı oluyo o kadar bebeğimin yanına çıktım tek istediğim hayırlısıyla gelip benim kucağıma vermeleri dua istiyorum Allah rızası için yavruma dua edin Rabbim herkese yavrusunu sağ salim kucağına almayı nasip eder inşallah