22+6 haftalık hamileyim . Detaylı ultrasonda her şey normal dediler kaç kez orada muayene olduğum halde görmemişler ya da goremediler baska hastaneye baska nedenden gitmistim ama bunu ogrendim plesenta arka duvari (rahmi kapatmış boyle giderse sezeryan olursun dedi doktor yukarı doğru çıkması lazımdı dedi çıkarsa çıkar çıkmazsa sezeryan dedi kanamalarin da olabilir dedi riskli gebelige yinlendirdiler böyle olup da daha sonra yukarı çıkan plesantasi düzelen var mu ilk gebeligim sezRyan dan korkuyorum kanamalardan da yeni kurtulmustm ilk haftalarda vardı :(