Nrye27 Canım bende 4 aylık hamileyim şuan. Bende ilk gittiğimde öğrendiğimde 5 haftalıktı kese görünmemişti. 1 hafta sonra tekrar çağırmıştı doktor ve sonra kesenin içinde nokta gözüküyordu. Endişelenmene gerek yok. Henüz çok erken 🥰
Sağlıcakla büyüsün ve gelsin inşallah 🥰