Kızlar 39 haftalık oldum bugun ultrasyona gırdım ve bebegın yumurtalığında kist oldugunu soyledıler daha önce böyle bişey yaşayan yada tanıdıgı yaşayan varmı çok korkuyorum kız bebeklerde oluyormuş bazen ve burası türkiye de degıl yurt dişinda oldugum için detaylıca anlamıyoruzda anlatamıyorlarda
haftaya randevu verdıler tekrar bakıcaklar kistın büyüyüp büyümedigene bakıcaklar doğdugunda da ona göre tedavı edılıcek dedıler ben internetten araştırdım bazen kendılıgınden gecıyormuş bazende amalıyat gerektırıyormuş çok korkuyorum kızlar
Bir hafta sonra doğumum başlatılacak zaten son haftamadayım.