Kızlar herkese merhaba hamileligimin ilk aylarında daha çok aktiftim ve kanamalı riskli bir gebeliğim vardı 3 Ay annemin yanına gittim Allah razı olsun o baktı bana🙏 şükür toparlandik. Prensesim ile geldik 33. Haftaya isim konusunda halâ karar veremedik😂🙈 çok acil bu hafta karar verip hazırlıkları tamamlayacagim sizden destek almam gerekiyor bana anlamı güzel kız ismi önerebilir misiniz 🤗🙏💐